Min blogg om världens bästa DEXTER <3

Hej alla.
Nu har jag startat en blogg om min ponny Dexter. Här kommer jag skriva vad han gör, hur han är, dagens ridpass och såklart , vad han betyder för mig!
Men för att det inte ska bli uttjatat så kommer jag sällan skriva om vad han betyder för mig. Såklart betyder han mer och mer för mig för varje dag.
Men jag heter iallafall Sara Englund och är född 1998 och min ponny heter Dexter och är född 2005. Vi har även 2 andra hästar som är mer min syrras, som heter Zelda och hon är född 1999 och hennes avkomma, ''Phillip'' som är född 2010.
Här kommer lite fakta om Dexter.
Namn: Dexter
Ålder: Född 2005
Färg: Brun
Tecken: -
Härstammning: Okänd
Kategori: C, runt 135 cm.
Övrigt: Dexter är en liten ponny med mycket go och flow i sig! Han gillar och springa i full fart i skogen och älskar att äta. Hoppning är något av det roligaste han vet och han blir väldigt pigg på hoppträningarna. Han har tävlat två gånger i sitt liv, dock bara små tävlingar.
Nu vet ni lite om honom.
Ha en bra dag, och följ gärna bloggen och kommentera!
Ni får väldigt gärna sprida bloggen, skulle bli superglad då!

Kommentarer
Postat av: victoria!

kul att våran prins får en egen blogg så vi kan följa hur det går för honom :)

2011-06-21 @ 12:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0