20:53 25 juni 2011

Hejsan tjosan.
Jag undrar om ni läser min blogg, eller snarare, vilka läser min blogg?
Isf, släng in en kommentar, skulle vara snällt :)
Ska väl berätta om min ridtur.
Idag red jag på banan på min lillkille, han var riktigt lugn idag!
Jag red på hackamore och han lyssnade på varje tygeltag, förutom att han hänger sig i tyglarna och blir framtung och jag lär dra upp han, men bortsett från det var han duktig. Han skritta på lugnt och travade på lugnt, men när jag skulle fatta galopp studsar han lite, liksom hoppar på bakbena, ni fattar inte. Sen var han riktigt duktig när jag skulle göra halt från traven, han stannade när jag bad om det.
Jaja, när jag red på banan var han superduktig!
Sen har min syster byggt en agillitybana för hästar, med broar, tunnlar, bryggor, ja, för hästar asså. Så jag gick där med Dexter, Gud! Han litar verkligen på mig och går efter mig varje steg jag tar och går upp och ner för broen, upp och ner för bryggorna, nä, han var helt underbar!
Jag älskar min ponny, <3
oredigerad bild, men han är fin ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag läser den!:)

2011-07-16 @ 10:57:44
URL: http://moagyllenskepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0