13:26 25 juni 2011 -hinner inte skriva.

Hejsan ni som läser.
Igår hann jag inte skriva, men iaf så tränade jag nh med dexter, eller nej, jag var i agillitybanan som ni läst tidigare om, och han var så duktig, han gick där jag gick, överallt, han tyckte det var jättekul! Han litar faktiskt verkligen på mig, min lilla älskling! <3
Men hinner inte skriva, för jag ska till Amanda och vara där med Dexter i fyra dagar!
Så nu ska jag till stallet, packa ihop saker och sen ikväll kommer mamma och pappa och syster och hämtar mig och vi kör vidare till Bomhus!
Kommer kanske några inlägg när jag är där, och bilder!
Aja, ni får en bild i repris!
Gnägg!
Detta är då Dexter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0