Dålig uppdatering , ja

Hej , stooooor ursäkt till den sjukt dåliga uppdateringen jag har här, eller ja , det  är ju ingen uppdatering , men jag ska bättra mig , lovar de !
Kan ju berätta vad jag gjort idag med DEEEEEEEXTER!
Jag har inte ridit , för igår då red vi till en hage min syster byggt, som är mycket närmre än Stackbo , så hästarna bodde där inatt, så sov vi hemma och så, han hade Zezz till sällskap :)
Men då idag tog jag på grimma, benskydd och grimskaft, satte mig på cykeln med Dex bredvid, sen cykla jag med han vid sidan. Lina och Zezz gjorde lika, så cykla vi upp till Lund, han skötte sig hela tiden! Riktigt duktig häst :) Sen cykla vi hem, vi mötte lastbilar och tåg, han brydde sig inte, det enda han brydde sig om var hästarna vi vägen som travade runt , :p
Aja,  sen cykla vi tillbaka till hagen , lämna dom där och snart ska vi tillbaka och cykla hem dom till stackbo igen , är riktigt nöjd med pojken!
Ha det bra alla , :) ska uppdatera mer ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tänk om de vart Eppe du cyklat med ;) Då skulle du flyga av cykeln när han går ivägg :)

2011-07-17 @ 23:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0